Paradontose

Tandkødssygdomme og laserterapi

Valby Tandlægen er stolte af at tilbyde den seneste teknologi tilgængelig for parodontose terapi; laserbehandling. Der er talrige fordele ved at bruge laser terapi i modsætning til de traditionelle metoder, der kræver skalpel og suturer.

Fordele:

Komfort:

Med laserbehandling er der nedsat eller ingen blødning, minimeret hævelse, ingen svide og ingen borestøj eller vibrationer. Stress og angst er ofte forbundet med tandlægearbejde og bliver derfor elemineret, når du oplever den hurtige, effektive og smertefrie procedure. Også postoperativ sensitivitet er stærkt begrænset af laserbehandling og restitutionstiden er meget hurtigere end med traditionelle metoder.

Reduceret risiko for infektion:

Laserens højenergilysstråle fungere som en sterilisator på det område det arbejder på, og derved reducere risikoen for bakterielle infektioner og tilbagefald.

Fordi laserbehandling er næstet smertefrit, skal du ikke længere frygte for injektioner og følelsesløshed. Ofte er kun et let bedøvelsesspray påkrævet. Læserbehandling eliminere de komplikationer og omkostninger forbundet med anæstesi.